27 Şubat 2016 Cumartesi

Şeker adamca Şiirler

Ben İzmir'den gitmeyi severim
Bir kaç gün uzak kalmayı da
neden mi İzmir'e dönerken
sevgiliye dönermiş gibi hissederim
ve hep gece dönmek isterim
(resim 1 )
Sabuncu belinden aşağı salınırken
Öyle muhteşem görünür ki
İzmir'im
tarifi olanaksızdır o güzelliğin
işte bura benim evim derim
beni en güzel anlayan şehirdir İzmir'im
kordonuna iner rakımı içerim
kalesine çıkar seyrü sefer ederim
bornovasında altıma şort giyer
rahat rahat gezerim
karşıyakasında birayla dolaşır
kaf sin kaf üçlemesi çekerim
güzelyalısında en büyük
göz göz diye bağırırım
burası öyle bir şehirdir
her şeyi içinde sevgiyle
barındırır sevgiyle içine sindirir
Ve sevgili beni sana
en güzel İzmir anlatır
(Resim 2)

Öyle güzel anlatır ki
seni nasıl özleyip
sevdiğimi
ben asla öyle anlatamam
neden mi ?
ben anlatınca kafası güzel diyorlar

Yüksel ŞEKER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder