17 Şubat 2016 Çarşamba

ŞEKER ADAMCA BEĞENİLER

Bir Adamın Tam 365 Gün Boyunca Her Gün Karısı İçin Çizdiği Aşk Dolu İllüstrasyonlar


  • Curtis Wiklund’un illüstrasyonları arasında gezinirken, duygulanmamak elde değil. Michigan’lı bir düğün fotoğrafçısı olan Wiklund, karısı Jordin ile birlikteliklerini belgelemek için, bir yıl boyunca her gün onların yaşamından bir anı resmetmiş. Wiklund, karısıyla aynı evin içinde yaşarken, dişlerini fırçalamak için bir araya geldiklerinde bile romantik olunabileceğini, bu samimi çizimleriyle gözler önüne seriyor. İşte onun, aşkın nasıl güzel bir duygu olduğunu size iliklerinize kadar hissettirecek sıcacık çizimleri.



Hamileyiz 


Onu çok fazla seviyorum…


Ve gülmesi için her şeyi yaparım
Bir sakinleştirici olarak görevimi yaparken ben:
Soğuk havalarda biz:
Benim uykucu karım…
Snowboard gözlüğüyle soğan doğramak ne kadar iyi bir fikir
O benim hala sevgilim…
Karım şehirdışındayken yemek yemeyi ve uyumayı unutuyorum
Duştan sonra, saç spreyinden hemen önce
O bana kitap okudu; ben ona gitar çaldım ve sonra… Bizim için bu resmi çizdim
Aptalca bir kavgadan sonra…
Ne çizmeliyim diye düşünürken, cevap yanıbaşımda belirdi <3
Karım, çok sevdiği dizinin sezon finalini izledikten sonra…
Gece rutinimiz
Her gün onun hakkında yeni bir şeyler öğreniyorum…
Uzun kış yürüyüşlerimiz…
Bazen bir insan değil de, onun gezdiği yerlerden biri olmak istiyorum…
Bizim ağacımız…


Blogumu GFC'den (Google Friend Connect'den) - blogumun sağ tarafında 'Takipedin' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni  Facebook ve Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder