2 Aralık 2015 Çarşamba

şekerce paylaşımlar

Merhaba

Blog yazmada ve kullanmakta yeniyim ,açıkçası neyi nasıl kullanmam gerektiğini anlamaya ve öğrenmeye çalışıyorum.
Evet kabul ediyorum ki bu konuda bilgim çok az terimleri bile anlamakta zorlanıyorum,belli bir yaştan sonra bu tür şeyleri anlamak gerçekten zor ama olanaksız değil diye düşünüyorum başarmamak için bir nedenim yok,aynı hayatta başaramıyacağımızı düşündüğümüz ama sebat eder acele etmez sabırla inançla ve iradeyle üstüne gidersek başaracağımızı göreceğimiz şeylerden biri olarak görüyorum adına her ne diyorsanız blogculuk,blog yazarlığı yada blog kullanıcısı.
Blog konusunda çok şey bilmediğimden bu konuda size burada bu konuyla ilgili yardımcı olamam ama mutlaka yardımcı olabileceğim yerler vardır ve bende sizlerle bunları paylaşmak istiyorum beraberce tabi bunları sizde belirleyebilirsiniz bende kısa kısa yada konusunda gerçekten iyi isem uzun uzun yazmaya özen göstermeye çalışacağım
ilk konumu spor seçmek istiyorum
evet ülkemizde hemen hemen her vatandaşın tuttuğu bir takım vardır en az %90 olarak düşünüyorum (oranı biraz abartmış olabilirim) ben işin o kısmıyla ilgilenmeyeceğim hiç değilse bu ilk yazımda bir ebeveyn ve eski bir sporcu olarak geçmişten bugüne özellikle okul sporlarında değişimden bahsedeceğim açıkçası biraz bu konudaki üzüntülerimden
İster gelişmiş ister gelişmekte isterse gelişme adayı olan yada gelişmemiş bir ülkede dahi olsanız sporcu olmak her zaman bir şanstır ve ne yazık ki bu şansı yakalayabilen insanlar genele oranla çok düşüktür işte bende o şanslı bireylerden biriyim
spor profesyonelliğe geçme aşamasından önce mutlaka okullarda başlar hiç değilse eskiden öyleydi
okullarda seçmeler yapılır uygun görülenler okul takımına seçilirdi ama basketbola ama voleybola ama atletizme ama futbola.Okul sporlarında hep öncelik salon sporlarında olmuştur ve burdada ilk sırayı basketbol alır diğer sıralar ozamanki başarılara göre sıralanır benim dönemimde basketbol,hentbol,voleybol diye giderdi ve okullarda bunların seçmeleri mutlaka yapılırdı
şimdi ise özel okulları saymazsak ekonomik gücü olan devlet okullarında var diğerlerinde yok.Bunun genel nedeni iki dönem arasındaki spor anlayışında kaynaklanıyor bakın size iki dönem arasındaki en büyük etkeni yazayım..
Bizim dönemimizde okullarda ekonomik yapısı düşünülmeden mutlaka seçim yapılırdı nedeni Milli Eğitim Bakanlığı tarafından devletçe desteklenirdi okullar şimdi ise parası olan okullar kendi bünyeleinde yapmak zorundalar ekonomik gücü olmayan okullar malesef sporcu yetiştirmiyor artık

Devamı bir sonraki yazımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder