14 Nisan 2016 Perşembe

ŞEKER ADAMCA ŞİİRLER

Sevecektim,sevilecektim..
cüzdanımda onun resmini taşıyacaktım,
uyumadan en son mesajı hep ona yollayacaktım..
sabah ilk uyandığımda onun yüzünü hayal edecektim,
şarkılar söyleyerek çıkacaktım evden..
önüme gelene,
"günaydın efendim,ben çok aşığım bu sıralar affedin ..."
diyecektim..
cebimde iki sinema bileti ile onu bir bankta oturup bekleyecektim
uzaktan gelmesini seyrederken ona gülümseyecektim..
söylerken gözlerime bakar da söyleyemeyebilirim diye
gözlerimi kapatıp onu çok sevdiğimi söyleyecektim.
sonra;
sinemada o filmi,ben de onu seyredecektim..
elleri üşüse kendi ellerimin içine alıp ısıtacaktım,
evlendiğimizde koltukta onunla sevişecektim..
sadece soyunmasına değil
seviştikten sonra giyinmesine de yardım edecektim ...
ne çok hayallerim vardı onunla ilgili
ve şimdi o
ne kadar da hayal oldu...

Yüksel ŞEKER
http://sekeradamca.blogspot.com.tr/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder