26 Mart 2016 Cumartesi

ŞEKER ADAMCA ŞİİRLER

Bugün pazardayım
umut topluyor umut satıyorum yaralı gönüllere
hemde bedava
göğsümün tam sol tarafında çilekler ezip
kan kırmızısı sularla yıkıyorum
dikiş tutmayan yaralarımı
susmalarım bedava
yıkılmış duyguların harabesindeyim
mezar taşlarında üç punta üstüne
kocaman harflerle yazılmış
isimler bedava
biliyorum ne arayanım olur
ne de soranım
bu yüzden yollara vuruyorum bedenimi
sona varayım derken
hep başta buluyorum kendimi
yürümek... bedava
yoruldum
yokluğuna çarpıp paramparça olmaktan
yoruldum
karşılık bulmayan sevdalardan
kaçmak kurtulmak lazım şimdi senden
aşk... bedava
bugün pazardayım
umut topluyor umut satıyorum
yaralı gönüllere
hem bedava
hem de en yalanından...

Yüksel ŞEKER
http://sekeradamca.blogspot.com.tr/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder