30 Mayıs 2016 Pazartesi

ŞEKER ADAMCA ŞİİRLER

Hadi kalk değişik bir şey yapalım bu gece
sen şehrin ışıklarını kapat
ben göğün perdelerini örteyim
sonra yeni yetişen gençlere
buram buram sımsıcak aşk hikayeleri anlatalım
zarar görmüş kadınlara hayat pansumanı yapalım
mesela tapusuz olsun tüm aşklar
benim malım değil benim aşkım olsun
hüzünleri
yanılgıları
pişmanlıkları
gün doğmadan ortadan kaldıralım
hadi kalk değişik bir şeyler yapalım bu gece
sen şehrin ışıklarını kapat
ben göğün perdelerini örteyim
tüm canlılara arkadaşlık edelim
akmayan çeşmeleri onaralım
açılmayan kapılar
söylenmeyen sözler kalmasın aşka dair
rengarenk uçurtmalar hazırlayalım gökyüzüne
güneş gibi pas parlak uçurtmalar
sonra siyah beyaz bir filim olalım
sen türkan sultan ol
ben göksel arsoy
baktık olmadı
aşkı ta en başından en baştan tekrar alalım
hadi kalk değişik bir şeyler yapalım bu gece
sen şehrin ışıklarını kapat
ben göğün perdelerini örteyim...

Yüksel ŞEKER 
http://sekeradamca.blogspot.com.tr/












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder