6 Mayıs 2016 Cuma

ŞEKER ADAMCA ŞİİRLER


Ev yapımı bir aşk benim aradığım
hünerli parmakları
ve
hünerli yüreği olan bir kadın olmalı
ev yapımı bir aşk benim aradığım
zile basmadan bana kapıyı açan
kapıdan girdiğimde
terliklerimi ayağıma uzatan
çok yorgunsam orta şekerli kahvem
hastaysam limonlu ıhlamur'um
üzgünsem dizleri hazır olan...
ev yapımı bir aşk benim aradığım
balkonunda gül manolya mimoza büyüten
saçı şampuan kokulu
teninde İzmir sabahı yumuşaklığı
dudaklarında ismim bir başka güzel duran
dokunsa bana
şiir yazdıran
öpse beni
dünyayı
insanı
sevdiren
ev yapımı bir aşk benim aradığım
soframızda salatayı eksiltmeyen
kuru fasulye pişiren,börekler yapan
kulağıma usulca türküler söyleyen
uykudayken ben
her gece beni seyreden
o uykudayken
benim seyredebileceğim
omzunda çiçekler açan
gidiyorsam benimle giden
kalıyorsam benden önce kalan
ev yapımı bir aşk benim aradığım
evdeysem
masamdaysa bir kadeh rakım
bir kadeh de kendine doldurup
karşımda oturan,
gerektiğinde saki'liğimizi yapan
sevişirken tokasını yastığımız da unutan
uyanırken göğsümden öpen
ev yapımı bir aşk benim aradığım
beni kahveye kağıt oynamaya değil
bir elimde ev azığım
bir elimde çiçeğim
evime koşarak gelmeme sebep olacak
ev yapımı bir aşk benim aradığım...

Yüksel ŞEKER



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder