20 Aralık 2017 Çarşamba

ŞEKER ADAMCA

Hani gecenin bir vaktinde uyuman gerekirken uykun kaçar ya...
Sağa sola dönersin, yatak dar gelir,
oda üstüne gelir, nefes almakta zorlanırsın.
Uyuyamanın verdiği sinirle evi dolaşırsın, 
buzdolabını talan edersin ama yiyecek bir şey bulamazsın.
Televizyonu acar hiç izlemeyeceğin aptal bir programa takılırsın.
Klasik uykusuzluk halleri işte...
Şu an ki ben yani...(Malumunuz zamanı tersinden yaşıyorum ya)
Benim doğrum da var
Yanlışım da....
Tıpkı senin olduğu gibi..
Insanım.
Anlık yaşıyorum...
Ya da yaşamaya çalışıyorum...
Bugün uyku tutmadı...
Aklım ve yüreğim canımı yakanda
Ona kızmıyorum aman yanlış anlaşılmasın ha,
canımı yaktığını bile bilmiyor hala...
Seninde canını yakan birileri ya da bir şey var biliyorum
İnsanız işte bizi birileri yakarken
biz de birilerini yakıyoruz mutlaka
Keşke hiç canımız yanmasa
Keşke hiç kimsenin canını yakmasak
Keşke sadece İNSAN olarak kalabilsek
KEŞKE...!!!
Yüksel ŞEKER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder